Regulamin
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach platformy instytut-trumy.pl
§ 1 Informacje wstępne
- Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa zasady korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://instytut-traumy.pl
(dalej: Platforma)
- Korzystając z Platformy instytut-traumy.pl akceptujesz zasady Regulaminu, który dostępny jest pod adresem: https://instytut-traumy.pl/regulamin (trzeba dodac na stronie) oraz polityki prywatności (https://www.instytut-traumy.pl/info-cookie).
- Właścicielem platformy instytut-traumy.pl jest: Polski Instytut Traumy sp. z o. o. wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku Białej pod numerem KRS: 0000999251, NIP: 5532580727, REGON: 523540770 adres e-mail info@instytut-traumy.pl (dalej: Usługodawca)
- Użytkownikiem jest każda osoba, odwiedzająca Platformę lub korzystająca z usług Platformy.
- Usługodawca zapewnia Użytkownikowi możliwość odpłatnego uzyskania dostępu do zawartości Platformy w postaci treści cyfrowych (dalej Wykłady).
- Warunkiem zakupu Wykładów i uzyskania dostępu do zawartości Platformy instytut-trumy.pl jest założenie przez Użytkownika indywidualnego Konta Użytkownika oraz akceptacja Regulaminu. Akceptacja przez Użytkownika postanowień Regulaminu jest równoznaczna ze złożeniem przez Użytkownika oświadczenia, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem, zrozumiał jego treść oraz w pełni akceptuje jego postanowienia.
- Zarejestrowanymi Użytkownikami (posiadaczami indywidualnego konta użytkownika) mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
- Z jednego indywidualnego konta użytkownika korzystać może jedna osoba fizyczna, zabronione jest przekazywanie danych do konta, udostępnianie dostępu do platformy innym osobom niż osoba, na której dane założone zostało konto - w przypadku udostępnienia platformy innym osobom konto użytkownika zostanie zablokowane na stałe bez możliwości odzyskania dostępu do wykupionych treści.
- Dostęp do indywidualnego konta Użytkownik uzyskuje poprzez ustanowienie indywidualnego loginu/adresu e-mail oraz hasła zabezpieczającego podczas rejestracji konta.
- Do korzystania z Platformy nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych. Wystarczające są: dostęp do Internetu; standardowy system operacyjny; standardowa przeglądarka internetowa; posiadanie aktywnego adresu e-mail. Korzystanie z wybranych funkcjonalności platformy możliwe jest również przy użyciu kompatybilnych tabletów i smartfonów.
- Wszystkie ceny podane na Platformie są cenami brutto.
§ 2 Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Platformy Usługodawca świadczy na rzecz Użytkownika usługi drogą elektroniczną. Usługodawca świadczy usługi płatne.
- W ramach Usług płatnych Użytkownik, po dokonaniu rejestracji, ma możliwość skorzystania z dostępu do wybranego wykładu lub cyklu wykładów on-line w formie pliku wideo i/lub pliku mp3 w wybranych wykładach. W skład danego szkolenia wchodzi: możliwość wielokrotnego oglądania wykupionego wykładu/cyklu wykładów w ramach dostępnego czasu na jaki wykład został przypisany do konta w zależności od opcji zakupu; korzystanie z supportu: info@instytut-traumy.pl
- Materiał wideo nie może w żadnej formie być pobrany na dysk twardy komputera, a jedynie odtworzony za pomocą playera zamieszczonego na Vimeo
- Cena za Usługę jest podana przy każdym Wykładzie.
§ 3 Zakup dostępu do Wykładu będącego oryginalną produkcją instytut-traumy.pl
- Zakup dostępu do Szkolenia będącego oryginalną produkcją instytut-traumy.pl odbywa się poprzez wybranie konkretnego Wykładu (poprzez kliknięcie w Wykład) lub po kliknięciu w przycisk „CYKL WYKŁADÓW”. Po kliknięciu w przycisk "KUP TERAZ | 240 ZŁ". Użytkownik zostanie przeniesiony do formularza funkcjonującego w obrębie Platformy, gdzie Użytkownik musi założyć konto, w którym podaje dane niezbędne do realizacji zamówienia.
- Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie "KUP WYKŁAD”, " Użytkownik zostanie przeniesiony na stronę obsługiwaną przez zewnętrznego operatora płatności, celem dokonania płatności za Wykład.
- Dokonanie płatności jest równoznaczne z zawarciem pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem umowy w formie elektronicznej o świadczenie wybranej Usługi zgodnie z opisem Usługi na platformie oraz postanowieniami Regulaminu. Operatorem transakcji płatniczych jest Tpay. Opłacenie dostępu do wykładu za pośrednictwem operatora wiąże się z akceptacją regulaminu operatora.
- Dostęp do zakupionego Cyklu wykładów aktywowany jest po dokonaniu płatności (zawarciu Umowy). Dostęp do zakupionego Wykładu aktywowany jest po dokonaniu płatności (zawarciu Umowy) oraz po fizycznym odbyciu się wykładu.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja regulaminu Platformy, z którym Użytkownik powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Użytkownik może skontaktować się z Usługodawcą.
§ 4. Uprawnienia i zobowiązania Użytkownika
- Po zawarciu umowy Użytkownikowi przysługuje prawo do: a) dostępu do Cyklu wykładów, które wykupił; b) otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Cyklu wykładów w wersji elektronicznej.
- Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania pozostałych postanowień regulaminu
- Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że wszelkie materiały udostępniane mu w ramach uczestnictwa w Wykładach na Platformie stanowią wyłączną własność intelektualną Usługodawcy bądź innych właściwych podmiotów i podlegają ochronie prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Użytkownik zobowiązuje się wykorzystywać powierzone mu materiały i zawartą w nich treść wyłącznie do celów nauki własnej i nie udostępniać ich osobom trzecim bez zgody Usługodawcy lub odpowiedniego właściciela praw autorskich.
- Użytkownik nie jest uprawniony do pobierania i zapisywania materiałów wideo. W przypadku chęci wykorzystania poza Platformą materiałów, do których Usługodawca posiada prawa autorskie, konieczne jest uzyskanie pisemnej zgody Usługodawcy.
- W razie naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, Usługodawca oraz właściciele praw autorskich mogą dochodzić od Użytkownika odszkodowania za ewentualne straty materialne i niematerialne wynikające z tytułu naruszenia praw autorskich.
§ 5. Uprawnienia i odpowiedzialność Usługodawcy
- Usługodawca ma obowiązek rzetelnego wykonania Usługi na rzecz Użytkownika.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość czasowego blokowania dostępu do Platformy w celu prowadzenia prac konserwacyjnych.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość czasowego zablokowania Konta Użytkownika bądź dostępu do wybranych Usług w przypadku stwierdzenia, że bezpieczeństwo Konta Użytkownika jest zagrożone - np. kiedy istnieje podejrzenie włamania się na Konto Użytkownika.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia dodatkowych ograniczeń w korzystaniu z Konta Użytkownika, włącznie z usunięciem Konta Użytkownika, w przypadku stwierdzenia rażącego złamania Regulaminu przez Użytkownika lub próby działania na szkodę Usługodawcy, np. gdy Użytkownik: a) wykorzystuje Konto Użytkownika w sposób niezgodny z Regulaminem; b) używa lub usiłuje używać Platformy w sposób niezgodny z jej przeznaczeniem; c) narusza lub usiłuje naruszyć techniczne zabezpieczenia Platformy w celu uzyskania nieautoryzowanego dostępu do zasobów informatycznych Usługodawcy.
- Usługodawca jest uprawniony do wezwania Użytkownika do zaprzestania naruszania Regulaminu. W przypadku niezastosowania się Użytkownika do wezwania lub w przypadku braku złożenia wyjaśnień przez Użytkownika w terminie 3 dni, Usługodawca ma prawo usunąć Konto Użytkownika ze skutkiem natychmiastowym.
- W skutek usunięcia Konta Użytkownika z Platformy przez Usługodawcę Użytkownik traci dostęp do wszystkich zasobów dostępnych na jego koncie założonym na Platformie.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte świadczenie Usług, jeżeli jest to spowodowane okolicznościami niezależnymi od Usługodawcy, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności wskutek działań lub zaniechań operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych lub energii elektrycznej.
§ 6. Rozwiązanie umowy
- Usługodawca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług bez zachowania terminu wypowiedzenia i zaprzestać świadczenia Usług w następujących przypadkach: naruszenia przez Użytkownika istotnych postanowień Regulaminu
- Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Użytkownikowi będącemu Konsumentem w terminie 14 dni od zawarcia Umowy przysługuje prawo do odstąpienia od tej umowy bez podania przyczyny.
- Rozwiązanie umowy przez Użytkownika może nastąpić w dowolnym momencie na adres info@instytut-traumy.pl z adresu e-mail powiązanego z kontem.
§ 7 Zmiany regulaminu
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Każda taka zmiana wchodzi w życie po otrzymaniu powiadomienia, które może zostać przekazane przez Usługodawcę poprzez zamieszczenie informacji na stronie https:// instytut-traumy.pl lub e-mailem. Jeżeli zmiana zostanie ogłoszona poprzez zamieszczenie na stronie internetowej, uznaje się, że wchodzi w życie z chwilą opublikowania jej. Jeżeli zmiana zostanie przesłana pocztą elektroniczną, uważa się, że zaczyna obowiązywać w momencie wysłania wiadomości na adres e-mail.
§ 8 Ochrona praw autorskich
- Treści cyfrowe tworzące zawartość Wykładów są objęte ochroną prawa autorskiego, a ich dalsze rozpowszechnianie bez zgody Usługodawcy może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. 2.Użytkownik zobowiązuje się do niepodejmowania prób uzyskania dostępu do zasobów, do których nie ma uprawnień.
- Usługodawca niezwłocznie rozpatrzy i zbada zawiadomienia o domniemanym naruszeniu praw autorskich oraz podejmie odpowiednie działania zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi własności intelektualnej. Zawiadomienia należy składać na adres: info@instytut-traumy.pl
§ 9. Zmiany Cennika
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cennika. Każda taka zmiana wchodzi w życie po otrzymaniu powiadomienia, które może zostać przekazane poprzez zamieszczenie informacji na stronie https://instytut-traumy.pl lub e-mail. Jeżeli zmiana zostanie ogłoszona poprzez zamieszczenie na stronie internetowej, uznaje się, że wchodzi w życie z chwilą opublikowania jej. Jeżeli zmiana zostanie przesłana pocztą elektroniczną, uważa się, że zaczyna obowiązywać w momencie wysłania wiadomości na adres e-mail.
§ 10. Reklamacje
- Wszelkie ewentualne reklamacje Użytkownik powinien zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: info@instytut-traumy.pl
- Reklamacja składana przez Użytkownika Platformy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług powinna zawierać: a) imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby składającej reklamację, b) e-mail (login) Konta Użytkownika, którego dotyczy reklamacja, c) przedmiot reklamacji z uwzględnieniem okoliczności uzasadniających roszczenie, d) podpis osoby składającej reklamację oraz datę.
- Usługodawca rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
- W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne jest uzyskanie od Użytkownika dodatkowych wyjaśnień, termin na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego ulega dodatkowo przedłużeniu o czas udzielania wyjaśnień przez Użytkownika.
§ 11 Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Usługodawca.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych opisane zostały w Polityce Prywatności: https:// https://www.instytut-traumy.pl/info-cookie